Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > A relevância profissional da formação de professores e enfermeiros no ensino superior: uma análise a partir das identidades dos formadores
Publication

A relevância profissional da formação de professores e enfermeiros no ensino superior: uma análise a partir das identidades dos formadores

Title
A relevância profissional da formação de professores e enfermeiros no ensino superior: uma análise a partir das identidades dos formadores
Type
Article in National Scientific Journal
Year
2014
Authors
Margarida Marta
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Amélia Lopes
(Author)
FPCEUP
Fátima Pereira
(Author)
FPCEUP
Maria Madalena Januário Leite
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Scientific classification
CORDIS: Social sciences > Educational sciences
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Type (Professor's evaluation): Scientific
License type: Click to view license CC BY-NC
Documents
File name Description Size
75-91 167.93 KB
Related Publications

Of the same journal

Necessitamos realmente de metodologias qualitativas na investigação em educação? (2015)
Another Publication in an International Scientific Journal
Costa, AP; de Souza, FN; reis, lp
“Liberdade, onde estás? quem te demora?”: é democrática a gestão escolar para os/as alunos/as? (2024)
Article in National Scientific Journal
Inês Sousa; Elisabete Ferreira
“A gestão democrática das escolas e das universidades, nos 50 anos de Abril” (2024)
Article in National Scientific Journal
Licínio C. Lima; Maria João de Carvalho; Nuno Fraga; Ana Patrícia Almeida
Unmanned: dimensão cívica e política de um videojogo (2018)
Article in National Scientific Journal
Lucinda Saldanha; Marta Pinto; Pedro D. Ferreira
Repensar as lideranças escolares em questões de aprendizagem e equidade (2015)
Article in National Scientific Journal
Elisabete Ferreira; Adélia Lopes; José Alberto Correia

See all (34)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Arquitectura da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-11-08 at 01:38:31 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal