Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > Trajetórias para a institucionalização de uma cultura de autoavaliação nas escolas: entre possibilidades e limites
Publication

Trajetórias para a institucionalização de uma cultura de autoavaliação nas escolas: entre possibilidades e limites

Title
Trajetórias para a institucionalização de uma cultura de autoavaliação nas escolas: entre possibilidades e limites
Type
Article in National Scientific Journal
Year
2020
Authors
Lurdes Rodrigues
(Author)
Other
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Journal
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
102-121 1008.56 KB
Related Publications

Of the same journal

Supporting victims of gender-based violence with cognitive diversity: gaps in traditional curriculum (2021)
Article in National Scientific Journal
Maria José Magalhães; Susana Coimbra; Elsy Gonçalves
O projeto de autonomia e flexibilidade curricular: que desafios curriculares e pedagógicos? (2019)
Article in National Scientific Journal
Ariana Cosme; Rui Trindade
Educação para uma cidadania crítica, global e criativa: um olhar com perspetiva de género (2021)
Article in National Scientific Journal
Maria José Magalhães; Margarida Pacheco; Tatiana Mendes; Margarida Maia; Alícia Wiedemann; Ana Teresa Dias
Curriculum and preventing dating violence in schools (2018)
Article in National Scientific Journal
Maria José Magalhães; Cátia Pontedeira; Ana Guerreiro

See all (7)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Desporto da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2025-06-30 at 21:43:21 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal