Saltar para:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Início > Publicações > Visualização > Status quo and inequalities of the statutory provision for young children in Ingland, 40 years on from warnock

Status quo and inequalities of the statutory provision for young children in Ingland, 40 years on from warnock

Título
Status quo and inequalities of the statutory provision for young children in Ingland, 40 years on from warnock
Tipo
Artigo em Revista Científica Internacional
Ano
2019
Autores
Susana Castro-Kemp
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Olympia Palikara
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Revista
Vol. 4 Article 76
Outras Informações
ID Authenticus: P-00X-73W
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
Nome do Ficheiro Descrição Tamanho
feduc-04-00076 793.35 KB
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

Consistency between provision, outcomes and functioning needs in statutory documents for young children with developmental disabilities in England (2021)
Artigo em Revista Científica Internacional
Susana Castro-Kemp; Carolina Gaona; Catarina Grande; Olympia Palikara

Da mesma revista

“Breathe, plan, write, and evaluate”: the effects of an SRSD intervention and instructional feedback on 4th graders’ writing and motivation (2024)
Artigo em Revista Científica Internacional
Andreia Nunes ; Carolina Cordeiro; Renata Rocha; Teresa Limpo; São Luís Castro
Writing performance in primary grade: exploring the links between cognitive and motivational variables (2024)
Artigo em Revista Científica Internacional
Renata S. Rocha; Sofia Magalhães; São Luís Castro; Teresa Limpo
The attractiveness of the teaching profession: a integrative literature review (2025)
Artigo em Revista Científica Internacional
Leanete Dotta; Rodrigues, Sónia Valente ; Luciana Joana; Maria João Carvalho
Professional experience before a PhD: does it pay off? (2023)
Artigo em Revista Científica Internacional
Maria Cadilhe; Beatriz Almeida; Ana Isabel Rodrigues; Marta Santos

Ver todas (17)

Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Centro de Desporto da Universidade do Porto I Termos e Condições I Acessibilidade I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-10-11 às 03:44:25 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias | Livro Amarelo Eletrónico