Saltar para:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Início > Publicações > Visualização > Breaking the Hedonistic Loop: Meaning Before Fun in Videogames

Breaking the Hedonistic Loop: Meaning Before Fun in Videogames

Título
Breaking the Hedonistic Loop: Meaning Before Fun in Videogames
Tipo
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Ano
2019
Autores
Ricardo Melo
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Outras Informações
Resumo (PT):
Abstract (EN): The main goal of the conference is to promote the interest in the current digital culture and its intersection with art and technology as an important research field, and also to create a common space for discussion and exchange of new experiences. It seeks to foster greater understanding about digital arts and culture across a wide spectrum of cultural, disciplinary, and professional practices. To this end, many scholars, teachers, researchers, artists, comput-er professionals, and others who are working within the broadly defined areas of digital arts, culture and education across the world, submitted their innovative work to the conference. © 2019 ACM.
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Nº de páginas: 4
Documentos
Não foi encontrado nenhum documento associado à publicação.
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

Designing Games that Prioritize Meaning Over Fun (2019)
Artigo em Revista Científica Internacional
Miguel Carvalhais; Pedro Cardoso; José Raimundo; Ricardo Melo
Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Centro de Desporto da Universidade do Porto I Termos e Condições I Acessibilidade I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-12-06 às 13:47:28 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias | Livro Amarelo Eletrónico