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Value co-creation: Concept and contexts of application and study

Título
Value co-creation: Concept and contexts of application and study
Tipo
Artigo em Revista Científica Internacional
Ano
2016
Autores
Alves, H
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Fernandes, C
(Autor)
Outra
Ver página pessoal Sem permissões para visualizar e-mail institucional Pesquisar Publicações do Participante Ver página do Authenticus Sem ORCID
Raposo, M
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Revista
Vol. 69 11
Páginas: 1626-1633
ISSN: 0148-2963
Editora: Elsevier
Outras Informações
ID Authenticus: P-00K-797
Abstract (EN): This study aims to identify the main perspectives and contexts of the usage of the term co-creation of value in business and management existing in the Web of Knowledge database. To do so, a bibliometric analysis identifies the articles that other authors cite the most, their citations, and co-citations, thus enabling the definition of networks of authors and journals along with their respective similarity (clusters). Content analysis enables the characterization of the clusters through the grouping of shared words and the respective content. The results suggest that out of the diverse approaches and fields that study co-creation, its logic as a driver of business innovation, the development of new products and services, the experience of consumers of brands and in co-creation processes are particularly prominent alongside co-creation as the foundation stone for market relationships. These results also show some gaps in the literature that need further research.
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Nº de páginas: 8
Documentos
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