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The Role of Digital Marketing in Plant-based Food Buying Decision Process: A qualitative study with adopters and sympathizers [O Papel do Marketing Digital no Processo de Decisão de Compra de Alimentos de Base Vegetal Um estudo qualitativo com adotantes e simpatizantes]

Título
The Role of Digital Marketing in Plant-based Food Buying Decision Process: A qualitative study with adopters and sympathizers [O Papel do Marketing Digital no Processo de Decisão de Compra de Alimentos de Base Vegetal Um estudo qualitativo com adotantes e simpatizantes]
Tipo
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Ano
2021
Autores
Teixeira, S
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Holzer, B
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Barbosa, B
(Autor)
FEP
Ata de Conferência Internacional
16th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2021
23 June 2021 through 26 June 2021
Indexação
Publicação em ISI Web of Knowledge ISI Web of Knowledge - 0 Citações
Publicação em Scopus Scopus - 0 Citações
Outras Informações
ID Authenticus: P-00V-G73
Abstract (EN): This article studies the influence of digital marketing in consumers' making process regarding plant-based diet. The investigation was exploratory, and adopted a descriptive method, consisting of 11 face-to-face interviews and four focus groups with plant-based diet adopters and supporters. A non-probabilistic convenience sampling method was used to recruit participants. This study found that supporters differ from adopters of a plant-based diet regarding their concerns with certification and the difficulty in understanding labels. © 2021 AISTI.
Idioma: Português
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
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