Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > A formação inicial de professores em Portugal decorrente do Processo de Bolonha: uma análise a partir do "olhar" de professores e estudantes
Publication

A formação inicial de professores em Portugal decorrente do Processo de Bolonha: uma análise a partir do "olhar" de professores e estudantes

Title
A formação inicial de professores em Portugal decorrente do Processo de Bolonha: uma análise a partir do "olhar" de professores e estudantes
Type
Article in National Scientific Journal
Year
2012
Journal
Vol. 46 No. 2
Pages: 189-209
ISSN: 0870-418
Scientific classification
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
We could not find any documents associated to the publication with allowed access.
Related Publications

Of the same authors

The diagnostic evaluation as condition to contextualize the curriculum (2011)
Summary of Presentation in an International Conference
Carlinda Leite; Preciosa Fernandes; Ana Mouraz
Does contextualization challenge critical approaches of curriculum? (2011)
Summary of Presentation in an International Conference
Ana Mouraz; Carlinda Leite; Preciosa Fernandes
O lugar da dimensão pedagógica na formação de professores da Universidade do Porto (2013)
Chapter or Part of a Book
Preciosa Fernandes; Carlinda Leite; Ana Mouraz; Marta Sampaio
Avaliação externa de escolas: impacto e efeitos no desenvolvimento do trabalho docente (2014)
Chapter or Part of a Book
Carlinda Leite; Preciosa Fernandes; Ana Mouraz; Marta Sampaio
Influências da avaliação externa das escolas no desenvolvimento de uma cultura de autoavaliação (2014)
Article in National Scientific Journal
Ana Lopes; Preciosa Fernandes; Carlinda Leite

See all (21)

Of the same journal

Unificação do ensino secundário e orientação escolar (1978)
Article in National Scientific Journal
Bártolo Paiva Campos
Solidão nos professores (1992)
Article in National Scientific Journal
Félix Fernando Monteiro Neto; José Henrique Barros de Oliveira
Sentido de eficácia do professor (1991)
Article in National Scientific Journal
Félix Fernando Monteiro Neto; José Henrique Barros de Oliveira; A. Barros
Satisfação, sentimentos e atribuições dos professores (1999)
Article in National Scientific Journal
José Henrique Barros de Oliveira

See all (54)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Reitoria da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-09-27 14:31:47 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal