Título  |
Referência  |
Nome Curto  |
Data de início efetiva  |
Estado  |
Vocational Training in illicit drug addiction: Equipping Health Care Practitioners with Addiction Treatment competences and techniques |
2022-1-LT01-KA220-VET-000086077 |
CARE4SUD |
2022-11-01 |
Em Curso |
Consultoria para a assistência técnica à comissão de gestão do projeto de criação de escolas de referência |
GERAL_CESO CI_2021 |
Consultoria para a assistência técnica à comissão de gestão do projeto de criação de escolas de refe |
2021-06-01 |
Concluído |
Centro de Investigação e Intervenção Educativas |
UIDB/00167/2020 - UIDP/00167/2020 |
CIIE |
2020-01-01 |
Em Curso |
Media literacy towards youth social inclusion |
2019-2-PT02-KA205-006226 |
Mind the Gaps - MTG |
2020-01-01 |
Concluído |
Boosting Up Social Education towards European Citizenship and Labour Market Inclusion |
Erasmus + | UP2B |
UP2B |
2019-12-31 |
Concluído |
Youth-Led Development for School's Participatory Management |
Erasmus + | BE PART - 612175 |
BE PART |
2019-12-01 |
Concluído |
The 21st century skills and the Global Goals for Sustainable Development: Towards Responsible Pupils of the Future |
2019-1-DK01-KA201-060200 |
The 21st century skills |
2019-09-01 |
Concluído |
European Education Policy Network on Teachers and School Leaders |
EAC-2018-0612 |
EEPN |
2018-11-13 |
Concluído |
DigP-SEM - Plataformas Digitais na Gestão Educacional dos Agrupamentos |
PTDC/CED‐EDG/29069/2017 |
DigP-SEM |
2018-10-01 |
Concluído |
ENGAGE STUDENTS – Promoting social responsibility of students by embedding service learning within HEIs curricula |
2018-1-RO01-KA203-049309 |
ENGAGE STUDENTS |
2018-09-01 |
Concluído |
La democracia en las escuelas como fundamento de una educación para la Justicia Social |
EDU2017-82688-P |
EDU2017-82688-P |
2018-01-01 |
Concluído |
Certificate in University Social Responsibility Auditing |
2016-1-UK01-KA203-024648 |
CertSRA/ESSA |
2016-09-01 |
Encerrado |
Xeno Tolerance - Supporting VET teachers and trainers to prevent radicalisation |
2015-1-FR-01-KA202-015143 |
Xeno Tolerance |
2016-03-01 |
Encerrado |
A relevância dos processos de autoavaliação das escolas básicas e secundárias |
SK-PT-2015-NEWPROJECT-6457 |
A relevância dos processos de autoavaliação |
2016 |
Renovação |
Consultoria TEIP3_AE de Perafita |
SERV0022/10/2015 |
Consultoria TEIP3_AE de Perafita |
2015-10-01 |
Concluído |
Centro de Investigação e Intervenção Educativas |
UID/CED/00167/2013 |
CIIE |
2015-01-01 |
Concluído |
Consultoria TEIP3_AE de Perafita |
SERV0022/12/2014 |
Consultoria TEIP3_AE de Perafita |
2014-12-15 |
Encerrado |
Qualidade e direito à educação superior: estratégias institucionais em tempos de globalização |
4.4.1.00 CAPES |
Qualidade e direito à educação superior |
2014-03-01 |
Encerrado |
PEst-OE/CED/UI0167/2014 |
PEst-OE/CED/UI0167/2014 |
PEst-UI0167 |
2014-01-01 |
Encerrado |
Programa Doutoral em Ciências da Educação |
PD/00218/2012 |
PDCE 2013-2018 |
2013-09-09 |
Concluído |