Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > O valor formativo das comunidades de prática na construção da identidade profissional
Publication

O valor formativo das comunidades de prática na construção da identidade profissional

Title
O valor formativo das comunidades de prática na construção da identidade profissional
Type
Article in National Scientific Journal
Year
2017
Authors
Margarida Alves
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Paula Queirós
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS View ORCID page
Paula Batista
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications View Authenticus page Without ORCID
Journal
Vol. 30 No. 2
Pages: 159-185
ISSN: 0871-9187
Scientific classification
FOS: Social sciences
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same authors

Becoming a physical education teacher during formalised school placement: A rollercoaster of emotions (2019)
Article in International Scientific Journal
Margarida Alves; Ann MacPhail; Paula Queirós; Paula Batista

Of the same journal

Tecnologias móveis como estratégia de desenvolvimento e (re)encantamento profissional docente: o que pensam os professores veteranos (2022)
Article in National Scientific Journal
José Carlos Morgado; Marco Bento; Thiago Freires Rodrigues
Sentidos atribuídos ao significante prática curricular nas produções científicas da ANPEd (2018)
Article in National Scientific Journal
Maria Júlia Carvalho de Melo; Lucinalva Ataíde de Almeida; Carlinda Leite
Saberes e identidades profissionais em formação de professores com mais de 50 anos em novas tecnologias digitais (2022)
Article in National Scientific Journal
Fátima Pereira; Amélia Lopes; Leanete Dotta

See all (37)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-10-06 at 19:25:06 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal