FMUP
Você está em: Início » Notícias » The Story Behind the CV with João Ramalho Santos

Esqueceu-se da senha?

The Story Behind the CV with João Ramalho Santos

18 de outubro | i3S

Informal conversations with inspiring STEM (science, technology, engineering, maths) professionals. An opportunity to know the story behind their career successes, with a focus on the experiences, struggles, career decisions and achievements. Come on join us to get to know the stories behind our guests' successes. Each encounter will be accompanied by beverages and munchies.

João Ramalho Santos
Professor at the University of Coimbra, Group leader and President of Centre for Neuroscience and Cell Biology, Member of the Portuguese National Council of Ethics for Life Sciences, Opinion journalist at Público.

REGISTRATION
Free entrance but registration is required.
Registration at bit.ly/2NXuvbz

Copyright 1996-2018 © Faculdade de Medicina da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2018-12-19 às 04:20:41 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais