FMUP
Você está em: Início » Notícias » Students Talks | When poison meets the injured spinal cord: is there any hope to treat neuropathic pain?

Esqueceu-se da senha?

Students' Talks | When poison meets the injured spinal cord: is there any hope to treat neuropathic pain?

17 de julho | 11h45

A próxima sessão das Students' Talks irá decorrer na dia 17 de julho na biblioteca da Unidade de Biologia Experimental, Departamento de Biomedicina - 5º Piso, CIM - FMUP.

Estas sessões pretendem dar a conhecer os trabalhos desenvolvidos pelos alunos, bem como providenciar um espaço para troca de ideias e dicas.

Próxima sessão das Students’ Talks:
17 de julho de 2018 | 11:45
Ana Rita Silva,  Estudante de Mestrado em Neurobiologia, FMUP

______________________________

The next session of the Students' Talks will be held on the July 17th at the Library of the Experimental Biology Unit of the Biomedicine Department – 5th floor, CIM – FMUP

You are invited to come along with a curious spirit and a wish to share ideas, tips and advice. Feel free to bring your lunch sandwiches.

Next Students’ Talks session:
July 17th, 2018 | 11:45am
Ana Rita Silva, Master student in Neurobiology, FMUP

Copyright 1996-2018 © Faculdade de Medicina da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2018-09-19 às 08:41:49 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais