Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > Territórios educativos de intervenção prioritária: um inventário do conhecimento divulgado em periódicos = Education territories of priority intervention: an inventory of knowledge published in periodicals
Map of Premises
Principal
Publication

Territórios educativos de intervenção prioritária: um inventário do conhecimento divulgado em periódicos = Education territories of priority intervention: an inventory of knowledge published in periodicals

Title
Territórios educativos de intervenção prioritária: um inventário do conhecimento divulgado em periódicos = Education territories of priority intervention: an inventory of knowledge published in periodicals
Type
Article in International Scientific Journal
Year
2020
Authors
Rosangela Fritsch
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Journal
Vol. 12 No. 3
Pages: 145-171
Indexing
Publicação em Scopus Scopus - 0 Citations
Other information
Authenticus ID: P-00S-ZAD
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
145-171 2392.17 KB
Related Publications

Of the same journal

Tecnologias digitais e capital cultural: associação entre o nível de escolaridade dos pais e utilização pelos alunos de tecnologias digitais (2023)
Article in International Scientific Journal
Carla Vilhena; Sandra T. Valadas; Preciosa Fernandes; Carla Figueiredo
Education towards literacy and digital citizenship of young people: beyond "being online" (2022)
Article in International Scientific Journal
Angélica Monteiro; Elsa Maria Guedes Teixeira; Carlinda Leite; Rita Barros; Preciosa Fernandes; Filipa Soares
A ideologia invisível da tecnologia digital na escola: o confronto de racionalidades (2024)
Article in International Scientific Journal
Cristina Folgado; Maria João Carvalho
An overall picture about academic literature focused on online learning in prison (2021)
Article in International Scientific Journal
Rita Manuela Barros; Angélica Monteiro; Carlinda Leite
Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Medicina Dentária da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-07-20 at 05:58:32 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing | Electronic Yellow Book