Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > Preparando-se para a copa do mundo: o que leva os brasileiros a comprar impulsivamente produtos para apoiar o seu país?
Map of Premises
Principal
Publication

Preparando-se para a copa do mundo: o que leva os brasileiros a comprar impulsivamente produtos para apoiar o seu país?

Title
Preparando-se para a copa do mundo: o que leva os brasileiros a comprar impulsivamente produtos para apoiar o seu país?
Type
Article in International Conference Proceedings Book
Year
2020
Authors
Conference proceedings National
Pages: 325-335
X Simpósio Nacional de Investigação em Psicologia
Madeira, 30 de Junho a 2 de Julho
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
325-335 440.61 KB
Related Publications

Of the same authors

Psicologia do consumidor (2023)
Educational Publication
Samuel Lins
Processos de Influência Social (2022)
Educational Publication
Samuel Lins
Observatory of Social Challenges (2023)
Other Publications
Isabel Rocha Pinto; Catarina L. Carvalho; Jorge Gato; Susana Coimbra; Marisa Matias; Marta Santos; Liliana Cunha; Luísa Faria; Ana Costa; Conceição Nogueira; Liliana Rodrigues; Sara Isabel Magalhães; Gabrielle Poeschl; Samuel Lins; Alexandra Oliveira; Catarina Brandão; Márcia Bernardo
Social versus personal values: which are related with attitudes towards pornography? (2019)
Summary of Presentation in an International Conference
Rita Castro; Samuel Lins
“Serviu, comprei”: determinantes da compra por impulso de roupas (2021)
Summary of Presentation in an International Conference
Darana Andrade; Sibele Dias Aquino; Samuel Lins

See all (113)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Medicina Dentária da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-08-09 at 12:24:15 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing | Electronic Yellow Book