Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > Influência da qualidade dos serviços e do auto-conceito físico na fidelização de clientes:estudo efectuado nos centros de fitness Holmes Place
Map of Premises
Principal
Publication

Influência da qualidade dos serviços e do auto-conceito físico na fidelização de clientes:estudo efectuado nos centros de fitness Holmes Place

Title
Influência da qualidade dos serviços e do auto-conceito físico na fidelização de clientes:estudo efectuado nos centros de fitness Holmes Place
Type
Thesis
Year
2006
Authors
Joana Lemos
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Scientific classification
FOS: Social sciences > Other social sciences
Associated Institutions
FADEUP - Faculdade de Desporto da Universidade do Porto
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
No. of pages: 100
Documents
We could not find any documents associated to the publication with allowed access.
Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Medicina Dentária da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-07-23 at 01:17:12 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing | Electronic Yellow Book