Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > Aprender a ser professor: O papel dos agentes de mediação na formação inicial de professores de Educação Física
Map of Premises
Principal
Publication

Aprender a ser professor: O papel dos agentes de mediação na formação inicial de professores de Educação Física

Title
Aprender a ser professor: O papel dos agentes de mediação na formação inicial de professores de Educação Física
Type
Chapter or Part of a Book
Year
2014
Authors
P. Gomes
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Paula Maria Leite Queirós
(Author)
Other
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS View ORCID page
Paula Batista
(Author)
Other
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications View Authenticus page Without ORCID
Scientific classification
FOS: Social sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same authors

The value of the practicum for the pre-service teachers¿ professional development: perceptions of portuguese phisical education supervisors [resumo] (2013)
Summary of Presentation in an International Conference
Paula Batista; M. Cunha; P. Gomes; Amândio Braga Santos Graça; Paula Maria Leite Queirós
O papel das emoções no processo de aprendizagem de estudantes-estagiários de Educação Física (2017)
Summary of Presentation in an International Conference
P. Gomes; P. Queirós; P. Batista
O estágio profissional em análise: Estudo com estudantes estagiários de educação física (2014)
Article in National Scientific Journal
P. Gomes; A. L. Pereira; Amândio Braga Santos Graça; Paula Maria Leite Queirós; Paula Batista
A socialização antecipatória para a profissão docente: Estudo com estudantes de educação física (2014)
Article in National Scientific Journal
P. Gomes; Paula Maria Leite Queirós; Paula Batista
Learning through practice: A study with physical education pre-service teachers (2014)
Article in International Scientific Journal
P. Gomes; M. Alves; Paula Maria Leite Queirós; Paula Batista
Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Medicina Dentária da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-07-08 at 19:57:53 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing | Electronic Yellow Book