Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > A caminhar para uma escola inclusiva em Portugal: os desafios sentidos pelos profissionais dos contextos educativos
Map of Premises
Principal
Publication

A caminhar para uma escola inclusiva em Portugal: os desafios sentidos pelos profissionais dos contextos educativos

Title
A caminhar para uma escola inclusiva em Portugal: os desafios sentidos pelos profissionais dos contextos educativos
Type
Article in International Scientific Journal
Year
2021
Authors
Débora Carolina Abreu
(Author)
FPCEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Journal
Vol. 34 No. Article e20
ISSN: 1984-686X
Other information
Authenticus ID: P-00X-73X
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
e20 343.34 KB
Related Publications

Of the same authors

Towards an inclusive school in Portugal: the challenges experienced by professionals in educational contexts (2020)
Article in International Conference Proceedings Book
Catarina Grande; Débora Carolina Abreu

Of the same journal

O ensino de física para jovens com deficiência intelectual: uma proposta para facilitar a inclusão na escola regular (2018)
Article in International Scientific Journal
Santos, AMd; Carvalho, PS; Alecrim, JL
A educação de surdos em Portugal: o sistema bilíngue, o currículo e a docência no ensino da Língua Gestual Portuguesa (2019)
Article in International Scientific Journal
Veronica Lima da Fonseca Almeida; Henrique Vaz; Isabel Sofia Calvário Correia
Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Medicina Dentária da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-07-17 at 16:45:39 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing | Electronic Yellow Book