Você está em: Início > Notícias > CALL FOR PAPERS: Philosophy Of The City 2017

CALL FOR PAPERS: Philosophy Of The City 2017

Deadline: June 1, 2017

O Grupo de Investigação Filosofia e Espaço Público do Instituto de Filosofia tem o prazer de anunciar que a 5ª edição da Conferência Internacional do Research Group Philosophy of the City terá lugar na Faculdade de Letras da Universidade do Porto, entre 11 e 13 de outubro de 2017.

The Philosophy of the City Research Group is a global community of scholars who are dedicated to understanding the city and urban issues. We invite you to join us for our fifth year. For this conference, zeroing in on the research strands below remains paramount, but we welcome all relevant submissions.

Submissions

For individual submissions, provide abstracts of 200-300 words. For panels of 3-4, each abstract should be 150-200 words. Send submissions (prepared for anonymous review) and questions to philcityresearchgroup@gmail.com

Deadline: June 1, 2017

Copyright 1996-2019 © Faculdade de Letras da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas