Você está em: Início > Notícias > Cultural Heritage in Egypt: challenges for its preservation

Cultural Heritage in Egypt: challenges for its preservation

6 de abril | 15h30 | Sala 203

"Dina Ezz El-din is a staff member in the toursit-guiding department in the faculty of Tourism and Hotels. Courses given in her department enable students to be tour guides. Subjects deal with all civilizations of Egypt; ancient Egyptian, graeco-roman, byzantine, coptic, islamic and contemporary. Concerning Egyptology, the department offers courses related to history, archaeology, ancient Egyptuan language (hieroglyphs), mythology and religion, and museum studies".

Património_Dinn
Copyright 1996-2019 © Faculdade de Letras da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2019-04-23 às 02:08:43 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais