Formação regular da Biblioteca |fevereiro a maio

IOSD Course 2019

7th - 10th of May 2019 | FEUP

Cartaz

The course will be held at the Faculty of Engineering of University of Porto (FEUP) between the 7th and the 10th of May 2019.

Visit the website http://www.fe.up.pt/~offshore

The course will count with the collaboration of members from HR Wallingford, IMDC, Bologna University, University of Stavanger, University of Aalborg, among other institutions and intends to provide a solid background on the design of offshore structures. By covering a wide range of themes, the attendees will learn how to design floating and fixed structures, accounting for hydrodynamic loads and environmental loads, among others. Detailed knowledge on marine operations and multinational companies' keynote lectures will also be provided. Other particular issues as scour phenomena, cable burial and physical modelling will be also be addressed.

Contacts for more information: tferradosa@fe.up.pt | dec12008@fe.up.pt

Note that the number of registrations is limited.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Divulgue os seus eventos e projetos através do e-mail: noticias@fe.up.pt. Saiba mais sobre os nossos serviços no site dos SICC

Copyright 1996-2019 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2019-04-24 às 23:44:36 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais