Projecto da Casa da U. Porto
Hoje é domingo
Você está em: Início > Notícias > 5th Workshop on River and Sedimentation Hydrodynamics and Morphodynamics

Mapa das Instalações

5th Workshop on River and Sedimentation Hydrodynamics and Morphodynamics

7 e 8 de fevereiro | FEUP

On February 7-8, 2019, the Faculty of Engineering of University of Porto will host the 5th Workshop on River and Sedimentation Hydrodynamics and Morphodynamics in Porto, Portugal, organized by the MorpheusProject (PTDC/ECM-HID/6387/2014 POCI-01-0145-FEDER-016825).

This workshop is organized in the form of masterclasses and keynote lectures with the following topics (include but not limited to): sediment transport, turbulence, bedforms, transient flows, transport processes, morphodynamic processes, experimental methods, numerical simulations of sediment transport, etc.

Please see here Program and Inscription Form

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Divulgue os seus eventos e projetos através do e-mail: noticias@fe.up.pt. Saiba mais sobre os nossos serviços no site dos SICC.
Copyright 1996-2019 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2019-01-20 às 03:29:38 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais