Jubilação Prof. Eugénio de Oliveira
Hoje é domingo
Você está em: Início > Notícias > EPUM - Emerging Perspectives on Urban Morphology

Mapa das Instalações

EPUM - Emerging Perspectives on Urban Morphology

A project funded by the Erasmus + program

The Universidade do Porto participates in the international project EPUM which aims at the integration of different approaches in Urban Morphology through education. UP is one of the 5 organizations that take part in the 28 months project, funded by the Erasmus + program of the European Union. Vítor Oliveira from CITTA / FEUP is representing the UP in the project.

More information available here.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Disclose your events and projects by e-mail noticias@fe.up.pt. Find out more about our services in SICC site.

Copyright 1996-2018 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2018-09-23 às 02:14:58 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais