Programa FEUP Buddy

11th January | 14h30 | Room B016 | FEUP

Prof. Liepa Bikulciene
Department of Applied Mathematics, Kaunas University of Technology

This talk will present a review of mathematical methods and approaches developed at the Kaunas University of Technology for complexity evaluation. After an introduction to the history of the complex systems theory, then it will be shown how it can be applied to evaluating ECG and other human vital signals complexity. Next, concluded and upcoming projects on health estimation systems based on complex systems theory applied to the evaluation of physiological status will be presented. Individual consultations on mathematical software and mathematical methods associated to complex system theory and signal analysis are welcome after the seminar.

This talk is open and no registration is necessary.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Divulgue os seus eventos e projetos através do e-mail: noticias@fe.up.pt. Saiba mais sobre os nossos serviços no site dos SICC

Copyright 1996-2018 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2018-06-21 às 09:28:42 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais