Acesso ao Finantial Times
Você está em: Início > Notícias > INDIN2018 IEEE 16th International Conference of Industrial informatics

Mapa das Instalações

INDIN2018 IEEE 16th International Conference of Industrial informatics

18 a 20 de julho | FEUP

The 16th International Conference on Industrial Informatics (INDIN`2018), sponsored by Industrial Electronics Society (IES) of the Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) and held in Porto, will take place at Faculty of Engineering University of Porto, between the 18th and the 20th July 2018. This will be an oportunity for researchers, academics and practitioners to gather and present high-quality original research as well as share ideas and experiences surrounding frontier technologies, breakthroughs, innovative solutions, research results, as well as innovation initiatives related to industrial informatics and their applications.

More information at the website:  www.fe.up.pt/indin2018

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Divulgue os seus eventos e projetos através do e-mail: noticias@fe.up.pt. Saiba mais sobre os nossos serviços no site dos SICC.

Copyright 1996-2017 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2017-11-18 às 04:45:19