Acesso ao Finantial Times
Você está em: Início > Notícias > ISDAC 2017- International Symposium on the Dynamics and Aerodynamics of Cables

Mapa das Instalações

ISDAC 2017- International Symposium on the Dynamics and Aerodynamics of Cables

30 e 31 de outubro | FEUP

The International Symposium on the Dynamics and Aerodynamics of Cables (ISDAC 2017) will be held on October 30-31, 2017 at the campus of the Faculty of Engineering of the University of Porto (FEUP) in Porto, Portugal.

The Organising Committee would like to invite you to participate and present your contribution at ISDAC 2017.

More informations here: www.fe.up.pt/isdac2017

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Disclose your events and projects by e-mailnoticias@fe.up.pt. Find out more about our services in SICC site.

Copyright 1996-2017 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2017-09-19 às 12:39:55