Sessão Geral - Oportunidades de Mobilidade (Universidades e Empresas)
Bandeira a meia haste - O País encontra-se de luto
Você está em: Início > Notícias > FEUP |Early Stage Researcher Position | MarineUAS

Mapa das Instalações

FEUP |Early Stage Researcher Position | MarineUAS

Candidaturas entre 20-07-2017 a 18-08-2017

We have openings for one position as researcher at the Department of Electrical and Computer Engineering at the Faculty of Engineering, University of Porto (UPORTO), Porto, Portugal. The position is for 10 months and focused on the research challenge of “Cooperative motion control between Unmanned Aerial Systems (UAS) and marine robotic vehicles for plume tracing”.
Full information available at: http://www.eracareers.pt/opportunities/index.aspx?task=global&jobId=92402
Announcement: Announcement
Copyright 1996-2017 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2017-10-17 às 15:46:59