FEUP
Você está em: Início > Notícias > 1st Summer School on Complex Fluid-Flows in Microfluidics

Mapa das Instalações

1st Summer School on Complex Fluid-Flows in Microfluidics

10th - 14th July, 2017 | FEUP

The first edition of the Summer School on Complex Fluid-Flows in Microfluidics will take place at FEUP, on July 10-14, 2017.

For further Information, please visit the event website.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Disclose your events and projects by e-mailnoticias@fe.up.pt. Find out more about our services in SICC site.

Copyright 1996-2017 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2017-06-26 às 09:34:30