Formação Online da Biblioteca
Você está em: Início > Notícias > Coffee with EUMR

Coffee with EUMR

24 de fevereiro | 11h00 | via zoom

The EUMarineRobots (EUMR) project is glad to announce the second “Coffee with EUMR” webinar on Wednesday, 24 February 2021 at 11 AM CET.

The second webinar will be hosted by PLOCAN and will  consist of two short talks by invited PLOCAN collaborators. The first talk is titled “A Mediterranean eddy characterization using Glider and altimetry data” and will be given by Dr. Luísa Lamas from the Hydrographic Institute. The second talk is titled “Identification of the dynamics of biofouled underwater gliders” and will be given by  Dr. Enrico Anderlini from the University College London.

Webinar link: Click here to join the meeting

The abstracts of the talks and short speakers' biographies can be consulted on our website - https://www.eumarinerobots.eu/news/second-coffee-eumr-webinar

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Divulgue os seus eventos e projetos através do e-mail: noticias@fe.up.pt. Saiba mais sobre os nossos serviços no site dos SICC.
Copyright 1996-2021 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2021-03-01 às 23:11:26 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais