Formação regular da Biblioteca online

Mapa das Instalações

SOAR First Symposium on Aviation Research

23-25 january | 9h00 | DEEC Room I-105 | FEUP

The 1st SoAR will take place in Oporto, Portugal, between the 23rd and the 25th of January 2020. It will be held in FEUP (Engineering Faculty of the University of Porto), being jointly organized by the CITTA and INESC TEC research units.

Programme details are available here

Contact: symposium.soar@gmail.com

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Divulgue os seus eventos e projetos através do e-mail: noticias@fe.up.pt. Saiba mais sobre os nossos serviços no site dos SICC.
Copyright 1996-2020 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2020-04-01 às 13:27:08 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais