Go to:
Logótipo
You are here: Start > Publications > View > Reflexos da identidade docente sobre as dinâmicas dos processos de ensinoa-prendizagem e da comunicação nas aulas de educação visual no ensino básico
Today is sunday
Concurso para a Bolsa de Colaboradores
Publication

Reflexos da identidade docente sobre as dinâmicas dos processos de ensinoa-prendizagem e da comunicação nas aulas de educação visual no ensino básico

Title
Reflexos da identidade docente sobre as dinâmicas dos processos de ensinoa-prendizagem e da comunicação nas aulas de educação visual no ensino básico
Type
Chapter or Part of a Book
Year
2014
Authors
Sílvia Casian
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Amélia Lopes
(Author)
FPCEUP
Fátima Pereira
(Author)
FPCEUP
Scientific classification
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
License type: Click to view license CC BY-NC
Documents
File name Description Size
79-90 145.91 KB
Related Publications

Of the same authors

Visual education: (inter)cultural arte communication view (2012)
Summary of Presentation in an International Conference
Sílvia Casian; Amélia Lopes; Fátima Pereira

Of the same book

Políticas de avaliação de escolas: que implicações para o trabalho docente? (2014)
Chapter or Part of a Book
Carla Figueiredo; Carlinda Leite; Preciosa Fernandes
Os enredos do trabalho (a)moroso dos educadores de infância no séc. XXI (2014)
Chapter or Part of a Book
Margarida Marta; Amélia Lopes
Os afetos na relação educativa: estudo exploratório no 3º ciclo do ensino básico (2014)
Chapter or Part of a Book
Filipa Daniela Duarte; Amélia Lopes; Maria de Fátima Pereira

See all (16)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Accessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page generated on: 2024-09-29 at 16:22:52 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal