Você está em: Início > Notícias > EMOS 2020 Webinars

EMOS 2020 Webinars

March 24th | 16.oo CET (3pm in Portugal)

'R, PYTHON, JULIA: Do you know them all?'
Mark van der Loo from Statistics Netherlands

The EMOS 2020 webinar series started 25 February with 13 sessions weekly of 60 min at 16.00 CET until June.

The webinar programme, managed by University of Pisa on behalf of Eurostat, offers interesting talks from top professionals in their fields. In addition to specific topics, such as demography and the circular economy, the 2020 edition focusses on open source tools for technical computing, data science, and statistics with R, Python and Julia as well as data visualisation in official statistics.

Registration required for each webinar separately here.

For those of you who cannot always join the live session, the webinars are recorded for later viewing.

Full EMOS webinar programme.

More info.

Copyright 1996-2020 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2020-04-09 às 03:24:08 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais