Você está em: Início > Notícias > 2020 Portugal Stata Conference

2020 Portugal Stata Conference

Porto | 25 January

Join us at the 2020 Portugal Stata Conference on 25 January at the University of Porto, Faculty of Economics.

The conference is a one-day international event, jointly organized by Timberlake, CEF.UP, and the Faculdade de Economia da Universidade do Porto, that provides Stata users with the opportunity to exchange ideas, experiences, and information on new applications of the software. It provides a unique opportunity for you to meet and collaborate with Stata users and developers and connect with the Stata user community. Everyone who is interested in using Stata is welcome.

Because of the international nature of the conference, presentations will be delivered in English.

More information: https://www.stata.com/meeting/portugal20/
Copyright 1996-2019 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2019-11-22 às 17:37:16 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais