Você está em: Início > Notícias > CEF.UP - MaR Seminar/Webinar

CEF.UP - MaR Seminar/Webinar

Tuesday - May 17th, 2022 at 6:30 p.m. | Room 305 | Online

"Talent management in the public sector: empirical evidence from the Emerging Economy of Dubai" (access paper here)

Hugh Scullion - University of Hull, UK (joint work with Hessa Al Jawali, Tamer K. Darwish, and Washika Haak-Saheem)

Area: Org & HR

This is a hybrid Seminar, which may be attended either in person or online. The Seminar will take place at room 305. To attend, please submit the survey no later than Wednesday 16th at 4:00 p.m. People wishing to attend online will receive the webinar link on the eve of the Seminar.

FCT

“Cef.up is financed by Portuguese public funds through FCT - Fundação para a Ciência e Tecnologia, I.P., in the framework of the project with reference UIDB/04105/2020”

Copyright 1996-2022 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2022-11-28 às 16:20:44 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias