Você está em: Início > Notícias > CEF.UP - FIN Seminar/Webinar

CEF.UP - FIN Seminar/Webinar

Thursday - December 9th, 2021 at 1:00 p.m. | Room 305 | Online

“Financial Regulation Reforms and Bank Capital Structure“ (the paper can be accessed here)
David CardosoPhD Saïd Business School, University of Oxford

This is a hybrid Seminar, which may be attended either in person or online. The Seminar will take place at room 305. To attend, please submit the survey no later than Wednesday 8th at 4:00 p.m. People wishing to attend online will receive the webinar link Thursday morning (Wednesday is a holiday).

We are looking forward to seeing you there.
Kind regards,
Paulo Pereira

Banner FCT

“Cef.up is financed by Portuguese public funds through FCT - Fundação para a Ciência e Tecnologia, I.P., in the framework of the project with reference UIDB/04105/2020”