Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > Tornar-se psicólogo para além das aulas: grupo de desenvolvimento com estudantes de psicologia
Publication

Tornar-se psicólogo para além das aulas: grupo de desenvolvimento com estudantes de psicologia

Title
Tornar-se psicólogo para além das aulas: grupo de desenvolvimento com estudantes de psicologia
Type
Article in National Scientific Journal
Year
2013
Authors
Ana Cristina Rocha
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Graça Silva
(Author)
FPCEUP
Raquel Camarinha Barbosa
(Author)
FPCEUP
Cidália Duarte
(Author)
FPCEUP
Journal
Title: Análise PsicológicaImported from Authenticus Search for Journal Publications
Vol. 31 No. 1
Pages: 87-102
ISSN: 0870-8231
Indexing
Scientific classification
FOS: Social sciences > Psychology
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
License type: Click to view license CC BY-NC
Documents
File name Description Size
Tornar-se psicologo 84.73 KB
Related Publications

Of the same journal

Vinculação e comportamentos de saúde: estudo exploratório de uma escala de avaliação em adolescentes (2002)
Article in National Scientific Journal
José Luís Pais Ribeiro; M. Sousa
Validação de um instrumento sobre diversas perspectivas da morte (2004)
Article in National Scientific Journal
José Barros de Oliveira; Félix Neto
Um programa de formação para a eficácia dos treinadores da iniciação e formação desportiva (2001)
Article in National Scientific Journal
J. F. Cruz; Cláudia Dias; Rui Gomes; André Alves; Sandra Sá; Isabel Viveiros; Sérgio Almeida; Sofia Pinto

See all (151)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-11-01 at 07:40:14 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal
SAMA2