Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > Educação em tempos de COVID-19: o acesso condicionado à aprendizagem: um estudo exploratório numa escola em Portugal
Publication

Educação em tempos de COVID-19: o acesso condicionado à aprendizagem: um estudo exploratório numa escola em Portugal

Title
Educação em tempos de COVID-19: o acesso condicionado à aprendizagem: um estudo exploratório numa escola em Portugal
Type
Article in National Scientific Journal
Year
2021
Authors
Nuno Fraga
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Gorete Pereira
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Fernanda Gouveia
(Author)
FPCEUP
View Personal Page Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Ana Isabel Gouveia
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
77-87 391.01 KB
Related Publications

Of the same authors

Processos de liderança no Projeto de Autonomia e Flexibilidade Curricular (2022)
Article in International Scientific Journal
Nuno Fraga; Gorete Pereira; Ana Isabel Gouveia; Fernanda Gouveia
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-10-21 at 03:39:17 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal
SAMA2