Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > A influência dos canais e técnicas digitais nas etapas do percurso de tomada de decisão do cliente em relação à Carglass®: investigação e concetualização
Publication

A influência dos canais e técnicas digitais nas etapas do percurso de tomada de decisão do cliente em relação à Carglass®: investigação e concetualização

Title
A influência dos canais e técnicas digitais nas etapas do percurso de tomada de decisão do cliente em relação à Carglass®: investigação e concetualização
Type
Thesis
Year
2018-12-17
Authors
Aurora Manuela Ribeiro de Castro Duarte
(Author)
FEP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Scientific classification
FOS: Social sciences > Economics and Business
Other information
Language: Portuguese
No. of pages: 133
Documents
File name Description Size
Tese A influência dos canais e técnicas digitais nas etapas do percurso de tomada de decisão do cliente em relação à Carglass: investigação e conceptualização 1559.23 KB
Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-11-03 at 07:59:48 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing
SAMA2