Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > O desenvolvimento do currículo no contexto de uma avaliação de escolas centrada nos resultados: que implicações?
Publication

O desenvolvimento do currículo no contexto de uma avaliação de escolas centrada nos resultados: que implicações?

Title
O desenvolvimento do currículo no contexto de uma avaliação de escolas centrada nos resultados: que implicações?
Type
Article in International Scientific Journal
Year
2016
Authors
Carla Figueiredo
(Author)
FPCEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Journal
Vol. 16 No. 3
Pages: 646-664
ISSN: 1645-1384
Publisher: Edições Pedago
Indexing
Scientific classification
CORDIS: Social sciences > Educational sciences
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
646-664 196.45 KB
Related Publications

Of the same authors

A utilização das plataformas e tecnologias digitais em escolas/agrupamentos de escolas: contributos para reflexão (2022)
Book
Preciosa Fernandes; Carlinda Leite; Angélica Monteiro; Carla Figueiredo; Paulo Marinho
Políticas de avaliação de escolas: que implicações para o trabalho docente? (2014)
Chapter or Part of a Book
Carla Figueiredo; Carlinda Leite; Preciosa Fernandes
Líderes escolares en contextos de pandemia: de la urgencia a la agencia (2022)
Chapter or Part of a Book
Carlinda Leite; Angélica Monteiro; Carla Figueiredo; Paulo Marinho; Preciosa Fernandes
Efeitos da avaliação externa de escolas nos processos de autoavaliação: convergências e tendências de ação (2016)
Chapter or Part of a Book
Marta Sampaio; Carla Figueiredo; Carlinda Leite; Preciosa Fernandes

See all (19)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-08-22 at 17:23:42 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal
SAMA2