Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Projetos / Dissertações / Teses > Tese de Mestrado em Gestão

Tese de Mestrado em Gestão

The factors that influence consumers' purchase intention for environmentally sustainable fast fashion products.

Estudante: Inês Espregueira Guerra Teixeira de Morais
Nº de Estudante: 202102303
Orientadores: Sandrina Francisca Teixeira
Coorientadores: José António Cardoso Moreira
 
Estado: Elaboração de Projetos / Dissertações / Teses
Desde: 26-JUL-2022
 
Início: 26-JUL-2022
   
Título da Tese: The factors that influence consumers' purchase intention for environmentally sustainable fast fashion products.
Título Provisório: The factors that influence consumers' purchase intention for environmentally sustainable fast fashion products.
Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-09-08 at 13:52:52 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing
SAMA2