Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > Saberes e identidades profissionais em formação de professores com mais de 50 anos em novas tecnologias digitais
Publication

Saberes e identidades profissionais em formação de professores com mais de 50 anos em novas tecnologias digitais

Title
Saberes e identidades profissionais em formação de professores com mais de 50 anos em novas tecnologias digitais
Type
Article in National Scientific Journal
Year
2022
Authors
Fátima Pereira
(Author)
FPCEUP
Amélia Lopes
(Author)
FPCEUP
Leanete Dotta
(Author)
FPCEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Journal
Vol. 35 No. 1
Pages: 449-470
ISSN: 0871-9187
Indexing
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
449-470 5305.62 KB
Related Publications

Of the same authors

Cooperation partnerships in higher education: project result 1: report on the status of internationalisation of teacher education (2022) (2022)
Technical Report
B. M. Aguado; A. Basinska; Paulo Simões Carvalho; Maria Couto; A. Cywinski; J. Domagata; Leanete Dotta; Cláudio Farias; Rosa Tomás Ferreira; João Alberto Pinto; I. Jazukiewicz; M. Kopalska; A. Linka; Amélia Lopes; L. M. Marquèz; Carla Morais; A. Murawska; Paulo Nogueira; M. R. Palau; Elsa Pacheco...(mais 14 authors)
Identidades formadoras em enfermagem: novos académicos em novos ambientes do ensino superior (2013)
Chapter or Part of a Book
Amélia Lopes; Ilda Lima; Fátima Pereira; Leanete Dotta; Elisabete Ferreira; Rita Sousa
Factors influencing teachers' uses of new technologies: mindsets and professional identities as crucial variables (2023)
Article in International Scientific Journal
Amélia Lopes; Leanete Dotta; Fátima Pereira

Of the same journal

Tecnologias móveis como estratégia de desenvolvimento e (re)encantamento profissional docente: o que pensam os professores veteranos (2022)
Article in National Scientific Journal
José Carlos Morgado; Marco Bento; Thiago Freires Rodrigues
Sentidos atribuídos ao significante prática curricular nas produções científicas da ANPEd (2018)
Article in National Scientific Journal
Maria Júlia Carvalho de Melo; Lucinalva Ataíde de Almeida; Carlinda Leite
Recensão da obra - Universidade pública: políticas e identidade institucional (2000)
Article in National Scientific Journal
António M. Magalhães

See all (37)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-08-20 at 00:26:59 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal
SAMA2