Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > As configurações identitárias dos educadores de infância do setor público e do setor privado na primeira década do séc. XXI = Identity configurations of preschool teachers in public and private sectors during the first decade of the 21st century
Publication

Publications

As configurações identitárias dos educadores de infância do setor público e do setor privado na primeira década do séc. XXI = Identity configurations of preschool teachers in public and private sectors during the first decade of the 21st century

Title
As configurações identitárias dos educadores de infância do setor público e do setor privado na primeira década do séc. XXI = Identity configurations of preschool teachers in public and private sectors during the first decade of the 21st century
Type
Article in International Scientific Journal
Year
2012
Authors
Margarida Marta
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Amélia Lopes
(Author)
FPCEUP
Indexing
Publicação em Scopus Scopus
Scientific classification
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Notes: <a href="http://www.scopus.com/record/display.url?eid=2-s2.0-84878146519&origin=resultslist">Acesso à Scopus</a>
Documents
We could not find any documents associated to the publication with allowed access.
Related Publications

Of the same authors

Os enredos do trabalho (a)moroso dos educadores de infância no séc. XXI (2014)
Chapter or Part of a Book
Margarida Marta; Amélia Lopes
Identidades formadoras e profissões de ajuda: o caso do ensino (2013)
Chapter or Part of a Book
Fátima Pereira; Amélia Lopes; Margarida Marta; Cristina Sousa
Formação de professores e primeiros anos de ensino: cruzando níveis de ensino e gerações de professores (2016)
Chapter or Part of a Book
Amélia Lopes; Margarida Marta; Luciana Matiz; Leanete Thomas Dotta
A relevância profissional da formação de professores e enfermeiros no ensino superior: uma análise a partir das identidades dos formadores (2014)
Article in National Scientific Journal
Margarida Marta; Amélia Lopes; Fátima Pereira; Maria Madalena Januário Leite

See all (9)

Of the same journal

Necessitamos realmente de metodologias qualitativas na investigação em educação? (2015)
Another Publication in an International Scientific Journal
Costa, AP; de Souza, FN; reis, lp
“Liberdade, onde estás? quem te demora?”: é democrática a gestão escolar para os/as alunos/as? (2024)
Article in National Scientific Journal
Inês Sousa; Elisabete Ferreira
“A gestão democrática das escolas e das universidades, nos 50 anos de Abril” (2024)
Article in National Scientific Journal
Licínio C. Lima; Maria João de Carvalho; Nuno Fraga; Ana Patrícia Almeida
Unmanned: dimensão cívica e política de um videojogo (2018)
Article in National Scientific Journal
Lucinda Saldanha; Marta Pinto; Pedro D. Ferreira
Repensar as lideranças escolares em questões de aprendizagem e equidade (2015)
Article in National Scientific Journal
Elisabete Ferreira; Adélia Lopes; José Alberto Correia

See all (38)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Direito da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-08-10 at 06:09:07 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing