Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > Sua personalidade vai ao shopping?: relações entre personalidade e a compra por impulso
Publication

Publications

Sua personalidade vai ao shopping?: relações entre personalidade e a compra por impulso

Title
Sua personalidade vai ao shopping?: relações entre personalidade e a compra por impulso
Type
Article in International Scientific Journal
Year
2019
Authors
Sibele Dias de Aquino
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Jean Carlos Natividade
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Journal
Vol. 50 No. 4, Article e-31905
ISSN: 0103-5371
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
No. of pages: 15
Documents
File name Description Size
e-31905 526.82 KB
Related Publications

Of the same journal

Social skills inventory for adolescents: evidence of construct validity and reliability (2016)
Article in International Scientific Journal
Vanessa Barbosa Romera Leme; Josiane Rosa Campos; Susana Coimbra; Almir Del Prette; Zilda Aparecida Pereira Del Prette
(RE)Conciliação dos usos do tempo: imigração, género e trabalho-família (2010)
Article in International Scientific Journal
Estefânia Gonçalves Silva; Conceição Nogueira; Ana Sofia Antunes das Neves
Práticas educativas parentais e habilidades sociais de adolescentes de diferentes configurações familiares (2013)
Article in International Scientific Journal
Vanessa B. R. Leme; Zilda A. P. Del Prette; Susana Coimbra
Participação política e subjetividade: narrativas de vida de trabalhadoras rurais do sul do Brasil (2016)
Article in International Scientific Journal
Rita de Cássia Maciazeki Gomes; Conceição Nogueira; Claudia Lazcano Vázquez; Maria Juracy Toneli
O papel do materialismo como mediador entre o prazer nas compras e a compra por impulso (2015)
Article in International Scientific Journal
Samuel Lins; Gabrielle Poeschl

See all (8)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Direito da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-07-08 at 20:13:21 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing