Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > A atividade curricular e pedagógica dos professores como fonte de tensões e dilemas profissionais: contributo para uma interpelação sobre a profissão docente = The curricular and pedagogical activity of teachers as source of tensions and professional dilemmas: contribution to an interpellation of teaching profession
Publication

Publications

A atividade curricular e pedagógica dos professores como fonte de tensões e dilemas profissionais: contributo para uma interpelação sobre a profissão docente = The curricular and pedagogical activity of teachers as source of tensions and professional dilemmas: contribution to an interpellation of teaching profession

Title
A atividade curricular e pedagógica dos professores como fonte de tensões e dilemas profissionais: contributo para uma interpelação sobre a profissão docente = The curricular and pedagogical activity of teachers as source of tensions and professional dilemmas: contribution to an interpellation of teaching profession
Type
Article in International Scientific Journal
Year
2016
Journal
Vol. 22 No. 69
Pages: 565-587
ISSN: 1413-2478
Indexing
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
565-587 238.12 KB
Related Publications

Of the same authors

Cidadania e desenvolvimento: o que fazer? Como fazer? (2022)
Educational Publication
Ariana Cosme; Rui Trindade
Prefácio (2017)
Another Publication in Book Form
Ariana Cosme; Rui Trindade

See all (201)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Direito da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-08-07 at 02:40:42 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing