Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > Uma tipologia para a compreensão da avaliação de escolas = A model to understanding school assessments
Publication

Publications

Uma tipologia para a compreensão da avaliação de escolas = A model to understanding school assessments

Title
Uma tipologia para a compreensão da avaliação de escolas = A model to understanding school assessments
Type
Article in International Scientific Journal
Year
2018
Authors
Carla Figueiredo
(Author)
FPCEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS View ORCID page
Journal
Indexing
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
e230018 615.81 KB
Related Publications

Of the same authors

A utilização das plataformas e tecnologias digitais em escolas/agrupamentos de escolas: contributos para reflexão (2022)
Book
Preciosa Fernandes; Carlinda Leite; Angélica Monteiro; Carla Figueiredo; Paulo Marinho
Políticas de avaliação de escolas: que implicações para o trabalho docente? (2014)
Chapter or Part of a Book
Carla Figueiredo; Carlinda Leite; Preciosa Fernandes
Líderes escolares en contextos de pandemia: de la urgencia a la agencia (2022)
Chapter or Part of a Book
Carlinda Leite; Angélica Monteiro; Carla Figueiredo; Paulo Marinho; Preciosa Fernandes
Efeitos da avaliação externa de escolas nos processos de autoavaliação: convergências e tendências de ação (2016)
Chapter or Part of a Book
Marta Sampaio; Carla Figueiredo; Carlinda Leite; Preciosa Fernandes

See all (19)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Direito da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-08-06 at 16:42:52 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing