Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > Climas de formação: construção de um quadro conceitual adequado ao estudo da formação de profissionais na educação superior = Education climates: construction of a conceptual framework suitable to study the training of professionals in higher education = Climas de formación: construcción de un cuadro conceptual adecuado al estudio de la formación de profesionales en la educación superior
Publication

Publications

Climas de formação: construção de um quadro conceitual adequado ao estudo da formação de profissionais na educação superior = Education climates: construction of a conceptual framework suitable to study the training of professionals in higher education = Climas de formación: construcción de un cuadro conceptual adecuado al estudio de la formación de profesionales en la educación superior

Title
Climas de formação: construção de um quadro conceitual adequado ao estudo da formação de profissionais na educação superior = Education climates: construction of a conceptual framework suitable to study the training of professionals in higher education = Climas de formación: construcción de un cuadro conceptual adecuado al estudio de la formación de profesionales en la educación superior
Type
Article in International Scientific Journal
Year
2015
Authors
Leanete Dotta
(Author)
FPCEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Amélia Lopes
(Author)
FPCEUP
Scientific classification
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
License type: Click to view license CC BY-NC
Documents
File name Description Size
197-221 868.87 KB
Related Publications

Of the same authors

Cooperation partnerships in higher education: project result 1: report on the status of internationalisation of teacher education (2022) (2022)
Technical Report
B. M. Aguado; A. Basinska; Paulo Simões Carvalho; Maria Couto; A. Cywinski; J. Domagata; Leanete Dotta; Cláudio Farias; Rosa Tomás Ferreira; João Alberto Pinto; I. Jazukiewicz; M. Kopalska; A. Linka; Amélia Lopes; L. M. Marquèz; Carla Morais; A. Murawska; Paulo Nogueira; M. R. Palau; Elsa Pacheco...(mais 14 authors)
Cooperação para o desenvolvimento de qualidade: um estudo de caso sobre a formação de professores na província do Bié (2021)
Technical Report
Joana Manarte; Leanete Dotta; Angélica Cassova; Júlio Gonçalves Santos ; Sara Poças; Elisabete Ferreira; Amélia Lopes
Passado e futuro da profissão docente: diálogos intergeracionais (2023)
Book
Amélia Lopes; Leanete Dotta; André Freitas; Rita Sousa
A profissão docente em tempos de democracia: fatores de mudança (2023)
Book
Amélia Lopes; Leanete Dotta; André Freitas; Rita Sousa
Professores e democracia em Portugal: potencialidades e desafios de um estudo narrativo (2025)
Chapter or Part of a Book
Amélia Lopes; Fátima Pereira; Leanete Dotta; Luciana Joana; André Freitas; Margarida Marta; Rita Sousa

See all (14)

Of the same journal

O eLearning em estabelecimentos prisionais: possibilidades e limites para a inclusão digital e justiça social (2016)
Article in International Scientific Journal
Angélica Monteiro; José António Moreira; Carlinda Leite
Escola, exigência e rigor: Contributo para uma abordagem complexa e inclusiva (2023)
Article in International Scientific Journal
Rui Trindade; Daniela Ferreira; Ariana Cosme

See all (6)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Direito da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z
Page created on: 2025-08-09 at 22:37:40 | Privacy Policy | Personal Data Protection Policy | Whistleblowing