FCUP

Mapa das Instalações

8th International Staff Week | Czech Republic

Registration deadline 31st August 2021

The 8th International Staff Week at the Brno University of Technology, Czech Republic 18th to 22nd October 2021 and it is designed mostly for administrative or staff responsible for the international agenda.

The international staff week is focused on international student recruitment, welcome service for students and academic staff, Erasmus+ mobility. We invite active participants, willing to share ideas, best practices, and their own experiences from international work with students and academics. The event comprises presentations and discussions about internationalization and the Erasmus+ program, moreover, you can look forward to the faculty's excursions.

The event will be held from

• You can find all information HERE.
  • REGISTRATION is available HERE.
  • Preliminary program will be available during summer.
Copyright 1996-2021 © Faculdade de Ciências da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Última actualização: 2013-10-23 I  Página gerada em: 2021-10-17 às 03:28:47 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais