Go to:
Logótipo
You are in:: Start > Publications > View > Ensinar Geoética no ensino secundário: Contributo para uma cidadania participativa.
Map of Premises
FC6 - Departamento de Ciência de Computadores FC5 - Edifício Central FC4 - Departamento de Biologia FC3 - Departamento de Física e Astronomia e Departamento GAOT FC2 - Departamento de Química e Bioquímica FC1 - Departamento de Matemática
Publication

Ensinar Geoética no ensino secundário: Contributo para uma cidadania participativa.

Title
Ensinar Geoética no ensino secundário: Contributo para uma cidadania participativa.
Type
Article in International Conference Proceedings Book
Year
2021
Authors
Marta Paz
(Author)
Other
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS View ORCID page
Other information
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same authors

Perceção da Poluição dos Solos e impacto na biodiversidade: uma abordagem segundo a aprendizagem baseada na resolução de problemas (2019)
Summary of Presentation in a National Conference
Luís Calafate; Maria de Lurdes Alves; Marta Paz; Clara Vasconcelos; Sandra Ferraz
O uso de modelos e do V de Gowin no ensino da tectónica de placas. (2018)
Summary of Presentation in a National Conference
Clara Vasconcelos; M- Paz; M- J_ Mendonça; B. Monteiro
Antes da Última Gota: a Geoética e a Sustentabilidade de Águas Subterrâneas (2019)
Summary of Presentation in a National Conference
Luís Calafate; Marta Paz; Maria de Lurdes Alves; Sandra Ferraz; Clara Vasconcelos
Literacia científica no tema da vacinação contra a COVID-19: entre o comunicar e o ensinar. (2022)
Article in National Scientific Journal
Clara Vasconcelos; Marta Paz

See all (7)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Ciências da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-09-30 at 08:50:23 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal