Saltar para:
Logótipo
Você está em: Início > Publicações > Visualização > Adapting global communication and marketing strategies to Generative AI

Adapting global communication and marketing strategies to Generative AI

Título
Adapting global communication and marketing strategies to Generative AI
Tipo
Livro
Ano
2026
Autores
Rosário, Albérico Travassos
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Boechat, Anna Carolina
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Editora
Hershey
Outras Informações
Resumo (PT):
Abstract (EN): In a rapidly evolving global landscape, communication and marketing undergo transformative changes driven by advancements in generative artificial intelligence (GAI), shifting consumer values, and the rise of new cultural paradigms. Traditional strategies are no longer sufficient to capture the attention and trust of discerning audiences. Today, marketers and researchers grapple with the implications of integrating these novel technologies into communication practices. Further research is necessary to understand the cultural shifts needed to develop authentic, engaging, and personalized messages that resonate with diverse, global audiences. Adapting Global Communication and Marketing Strategies to Generative AI examines how communication strategies and marketing techniques are adapting to the demands of GAI. It explores transformative trends in communication and marketing, focusing on GAI, sustainability, and evolving consumer behaviors. This book covers topics such as blockchain, ethics and law, and neuromarketing, and is a useful resource for business owners, marketers, computer engineers, academicians, researchers, and scientists.
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Nº de páginas: 430
ISBN: 9798337325026 (hbk); 9798337325033 (pbk)
ISBN Eletrónico: 9798337325040
Documentos
Não foi encontrado nenhum documento associado à publicação.
Publicações Contidas
Capítulo ou Parte de Livro
Reinaldo, Priscila (Autor) (Outra); Morais, Ricardo (Autor) (FLUP); Oliveira, Adicinéia Aparecida (Autor) (Outra)
Publicações Relacionadas
Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Ciências da Nutrição e Alimentação da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-11-24 às 23:01:31 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias | Livro Amarelo Eletrónico